Rotovill mobilalkalmazás

A Rotovill mobilalkalmazás a vállalat B2B üzleti modelljének digitális platformjaként készült el, amely a viszonteladó partnerek mindennapi munkáját hivatott támogatni.

 

Az alkalmazás célja, hogy egyetlen felületen biztosítson hozzáférést a Rotovill teljes termékkínálatához az értékesítést kiegészítő funkciókhoz, valamint a telepítési és szervizfolyamatokat támogató eszközökhöz.

 

A megoldás egyszerre szolgálja a kereskedelmi tevékenységet és az értékesítés utáni támogatást, ezáltal egy modern, partnerközpontú felületet hozva létre.

Az applikáció iOS és Android platformon is elérhető, és olyan kiegészítő lehetőségeket nyújt, mint a rendelésindítás, a számlaletöltés, a hibabejelentés vagy a karbantartási jegyzőkönyvek rögzítése. Ezzel a Rotovill egy praktikus és könnyen elérhető formában adja partnerei kezébe szolgáltatásait, akik így kényelmesen, gyorsan, akár a helyszínen, saját mobil eszközeiken keresztül is használhatják az áruházi és a mindennapi munkavégzést támogató funkciókat.

Megoldott technikai probléma


A mobilalkalmazás létrehozása során több technikai kihívást kellett kezelni. Egyrészt biztosítani kellett a meglévő vállalatirányítási rendszerekhez való integrációt a webshoppal megegyező módon, amely valós idejű adatkapcsolatot és szinkronizációt igényelt. Másrészt a fejlesztőcsapat olyan technikai kereteker alakított ki, amely kellően rugalmas a folyamatos továbbfejlesztéshez és újonnan felmerülő üzleti igényekhez.

A cross-platform technológiák alkalmazása lehetővé tette, hogy az applikáció mindkét nagy platformon költséghatékonyan valósuljon meg, miközben beépítésre kerültek speciális funkciók – például GPS-alapú helymeghatározás, fotófeltöltés vagy push értesítések. Ezek együttesen biztosítják, hogy az alkalmazás ne pusztán a webshop kiterjesztése legyen, hanem a telepítési és szervizfolyamatok digitális támogatója is – olyan funkciókkal, amelyek jelentős része a webshopban azóta sem érhető el, és ott nem is lenne praktikus.

 

Megoldott üzleti probléma

 

A Rotovill mobilalkalmazás révén a vállalat átfogó digitális megoldást nyújt partnereinek: az értékesítés és az ügyfélkiszolgálás több szakasza támogatottá vált.

 

A partnerek bárhol és bármikor tudnak rendelést leadni, nyomon követni vásárlásaikat, illetve gyors segítséget kapni szervizhelyzetekben (pédául, ha egy klímaberendezés által megjelenített hibakódot értlemezni kell). Ez közvetlenül növeli a leadott rendelések mennyiségét az ügyfél-elégedettséggel egyetemben.

Az rendszer lehetővé teszi a bonyolultabb üzleti folyamatok leképezését – mint például hőszivattyúk életútjának nyomonkévetése –, ezáltal csökkentve az adminisztrációs terheket. Ezen felül egy új kommunikációs csatornát teremtett a Rotovill és partnerei között, ami hozzájárul a gyorsabb ügyintézéshez és a gördülékenyebb együttműködéshez.

Összességében a megoldás nemcsak modernizálta a vásárlási és szervizélményt, hanem erősítette a Rotovill piaci pozícióját és megalapozta hosszú távú üzleti növekedését.

Do you like
What you see?

AMI MÉG ÉRDEKELHET

Csapatunk

Nincs beállított Elementor sablon a listához.

Értesítés

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.