Rotovill mobilalkalmazás

A Rotovill mobilalkalmazás a vállalat B2B üzleti modelljének digitális platformjaként készült el, amely a viszonteladó partnerek mindennapi munkáját hivatott támogatni.

 

Az alkalmazás célja, hogy egyetlen felületen biztosítson hozzáférést a Rotovill teljes termékkínálatához az értékesítést kiegészítő funkciókhoz, valamint a telepítési és szervizfolyamatokat támogató eszközökhöz.

 

A megoldás egyszerre szolgálja a kereskedelmi tevékenységet és az értékesítés utáni támogatást, ezáltal egy modern, partnerközpontú felületet hozva létre.

Az applikáció iOS és Android platformon is elérhető, és olyan kiegészítő lehetőségeket nyújt, mint a rendelésindítás, a számlaletöltés, a hibabejelentés vagy a karbantartási jegyzőkönyvek rögzítése. Ezzel a Rotovill egy praktikus és könnyen elérhető formában adja partnerei kezébe szolgáltatásait, akik így kényelmesen, gyorsan, akár a helyszínen, saját mobil eszközeiken keresztül is használhatják az áruházi és a mindennapi munkavégzést támogató funkciókat.

Megoldott technikai probléma


A mobilalkalmazás létrehozása során több technikai kihívást kellett kezelni. Egyrészt biztosítani kellett a meglévő vállalatirányítási rendszerekhez való integrációt a webshoppal megegyező módon, amely valós idejű adatkapcsolatot és szinkronizációt igényelt. Másrészt a fejlesztőcsapat olyan technikai kereteker alakított ki, amely kellően rugalmas a folyamatos továbbfejlesztéshez és újonnan felmerülő üzleti igényekhez.

A cross-platform technológiák alkalmazása lehetővé tette, hogy az applikáció mindkét nagy platformon költséghatékonyan valósuljon meg, miközben beépítésre kerültek speciális funkciók – például GPS-alapú helymeghatározás, fotófeltöltés vagy push értesítések. Ezek együttesen biztosítják, hogy az alkalmazás ne pusztán a webshop kiterjesztése legyen, hanem a telepítési és szervizfolyamatok digitális támogatója is – olyan funkciókkal, amelyek jelentős része a webshopban azóta sem érhető el, és ott nem is lenne praktikus.

 

Megoldott üzleti probléma

 

A Rotovill mobilalkalmazás révén a vállalat átfogó digitális megoldást nyújt partnereinek: az értékesítés és az ügyfélkiszolgálás több szakasza támogatottá vált.

 

A partnerek bárhol és bármikor tudnak rendelést leadni, nyomon követni vásárlásaikat, illetve gyors segítséget kapni szervizhelyzetekben (pédául, ha egy klímaberendezés által megjelenített hibakódot értlemezni kell). Ez közvetlenül növeli a leadott rendelések mennyiségét az ügyfél-elégedettséggel egyetemben.

Az rendszer lehetővé teszi a bonyolultabb üzleti folyamatok leképezését – mint például hőszivattyúk életútjának nyomonkévetése –, ezáltal csökkentve az adminisztrációs terheket. Ezen felül egy új kommunikációs csatornát teremtett a Rotovill és partnerei között, ami hozzájárul a gyorsabb ügyintézéshez és a gördülékenyebb együttműködéshez.

Összességében a megoldás nemcsak modernizálta a vásárlási és szervizélményt, hanem erősítette a Rotovill piaci pozícióját és megalapozta hosszú távú üzleti növekedését.

Do you like
What you see?

AMI MÉG ÉRDEKELHET

Csapatunk

Nincs beállított Elementor sablon a listához.

Értesítés

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.