MVM Omni

A Magyar Villamos Művek (MVM) Magyarország legnagyobb energiaszolgáltatója, több mint 10 millió üzleti és lakossági ügyfelét kívánja a lehető legjobb felhasználói élmény mellett egyszerűen és hatékonyan kiszolgálni.

 

A különböző gáz- és áramszolgáltatók akvizíciója után stratégiai célként fogalmazódott meg egy egységes online ügyintézési felület kialakítása. A rendszer kezdetben néhány millió felhasználási helyet szolgált ki, mára ez a szám meghaladja a 10 milliót.

Az integrált online ügyfélszolgálati platform lehetővé teszi a teljes körű ügyintézést – a szerződéskötéstől és fogyasztási helyek kezelésétől kezdve, a számlafizetésen át egészen a videóchat, időpontfoglalás és hibabejelentés funkciókig. A rendszer célja, hogy az összes egyetemes szolgáltatás – áram, gáz, lakossági és üzleti fogyasztási helyek – egyetlen, központi felületen keresztül legyen elérhető.

 

Mára az ügyfelek minden energiaügyüket egy helyen, átláthatóan és kényelmesen intézhetik.

 

Az online ügyfélszolgálatot számos információs és támogató alkalmazás egészíti ki, melyek a többéves közös munka során készültek. Ezek közé tartozik például a GYIK-modul, amely az alapinformációk elérését könnyíti meg, illetve az írásos ügyfélszolgálati felület, ahol a felhasználók egyedi ügyekben is kapcsolatba léphetnek az ügyintézőkkel. Ezek az alkalmazások nemcsak az ügyfeleknek, hanem az MVM munkatársainak – például ügyintézőknek és üzleti képviselőknek – is értéket teremtenek.

Megoldott technikai probléma


Az évek során számos integrációt hajtottunk végre sikeresen, a rendszerek rugalmasságának és skálázhatóságának köszönhetően. A háttérrendszerek fő adatforrásai a vállalatirányítási rendszerek, amelyek köre – az akvizíciók következtében – folyamatosan bővült.

Az OMNI névre keresztelt online ügyfélszolgálati rendszer elsődlegesen az ERP rendszerek által szolgáltatott törzsadatokra épül, és több külső szolgáltatással szorosan együttműködve működik. Az egyik legnagyobb technikai kihívást az SAP IS-U rendszerek megbízható, biztonságos és teljes körű integrációja jelentette, mind technológiai, mind együttműködési szempontból.

Az OMNI-platform böngészőn és natív mobilalkalmazásokon keresztül érhető el. Kiemelt technikai feladat volt a felhasználói élmény egységes biztosítása minden eszközön, amellett, hogy fel van készítve az időszakos karbantartások során a felhasználók részleges kiszolgálására és a nagy terhelésű időszakokkal is.

Az MVM Fiók szolgáltatás a teljes vállalatcsoport Single Sign-On (SSO) megoldását biztosítja, így egyetlen bejelentkezéssel elérhetők az OMNI és más társalkalmazások is. Továbbá számos háttérrendszert alakítottunk ki, amelyek automatikusan végzik el a nagy volumenű adatkonszolidációt és aggregációt, támogatva ezzel a gördülékeny és zökkenőmentes üzletmenetet.

 

 

Megoldott üzleti probléma

Az ügyfelek számára a rendszer egyszerűsíti és centralizálja az energiaügyek intézését, így csökkentve a különböző felületek és alkalmazások közötti váltogatásból eredő mentális terheket. Az MVM oldaláról nézve mindez magasabb ügyfélelégedettséget, gyorsabb ügyintézést és csökkentett ügyfélszolgálati terhelést eredményez amellett, hogy a szolgáltató munkatársai is egy komplex digitális platformon keresztül végezhetik munkájuk jelentős részét.

A rendszert országos szinten, mind a lakossági, mind az üzleti szegmensben használják, így Magyarország egyik legnagyobb digitális szolgáltatáscsomagját biztosítja az energiaszektorban.

 

A platform nemcsak a napi ügyintézést könnyíti meg, hanem támogatást nyújt olyan életszituációkban is, mint az ingatlanvásárlás vagy -eladás – például az átírási folyamatok és új igények benyújtása során. Az MVM ügyfelei és munkatársai egyaránt profitálnak az átláthatóbb, gyorsabb és hatékonyabb működésből, miközben a digitalizáció révén jelentősen csökkennek az adminisztrációs terhek és elérhetővé válnak olyan információk, melyek beszerzése a rendszer hiányában jelentős erőfeszítést igényelne.

Do you like
What you see?

AMI MÉG ÉRDEKELHET

Csapatunk

Nincs beállított Elementor sablon a listához.

Értesítés

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.