Rotovill mobilalkalmazás
A Rotovill mobilalkalmazás a vállalat B2B üzleti modelljének digitális platformjaként készült el, amely a viszonteladó partnerek mindennapi munkáját hivatott támogatni.
Az alkalmazás célja, hogy egyetlen felületen biztosítson hozzáférést a Rotovill teljes termékkínálatához az értékesítést kiegészítő funkciókhoz, valamint a telepítési és szervizfolyamatokat támogató eszközökhöz.
A megoldás egyszerre szolgálja a kereskedelmi tevékenységet és az értékesítés utáni támogatást, ezáltal egy modern, partnerközpontú felületet hozva létre.
Az applikáció iOS és Android platformon is elérhető, és olyan kiegészítő lehetőségeket nyújt, mint a rendelésindítás, a számlaletöltés, a hibabejelentés vagy a karbantartási jegyzőkönyvek rögzítése. Ezzel a Rotovill egy praktikus és könnyen elérhető formában adja partnerei kezébe szolgáltatásait, akik így kényelmesen, gyorsan, akár a helyszínen, saját mobil eszközeiken keresztül is használhatják az áruházi és a mindennapi munkavégzést támogató funkciókat.
Megoldott technikai probléma
A mobilalkalmazás létrehozása során több technikai kihívást kellett kezelni. Egyrészt biztosítani kellett a meglévő vállalatirányítási rendszerekhez való integrációt a webshoppal megegyező módon, amely valós idejű adatkapcsolatot és szinkronizációt igényelt. Másrészt a fejlesztőcsapat olyan technikai kereteker alakított ki, amely kellően rugalmas a folyamatos továbbfejlesztéshez és újonnan felmerülő üzleti igényekhez.
A cross-platform technológiák alkalmazása lehetővé tette, hogy az applikáció mindkét nagy platformon költséghatékonyan valósuljon meg, miközben beépítésre kerültek speciális funkciók – például GPS-alapú helymeghatározás, fotófeltöltés vagy push értesítések. Ezek együttesen biztosítják, hogy az alkalmazás ne pusztán a webshop kiterjesztése legyen, hanem a telepítési és szervizfolyamatok digitális támogatója is – olyan funkciókkal, amelyek jelentős része a webshopban azóta sem érhető el, és ott nem is lenne praktikus.
Megoldott üzleti probléma
A Rotovill mobilalkalmazás révén a vállalat átfogó digitális megoldást nyújt partnereinek: az értékesítés és az ügyfélkiszolgálás több szakasza támogatottá vált.
A partnerek bárhol és bármikor tudnak rendelést leadni, nyomon követni vásárlásaikat, illetve gyors segítséget kapni szervizhelyzetekben (pédául, ha egy klímaberendezés által megjelenített hibakódot értlemezni kell). Ez közvetlenül növeli a leadott rendelések mennyiségét az ügyfél-elégedettséggel egyetemben.
Az rendszer lehetővé teszi a bonyolultabb üzleti folyamatok leképezését – mint például hőszivattyúk életútjának nyomonkévetése –, ezáltal csökkentve az adminisztrációs terheket. Ezen felül egy új kommunikációs csatornát teremtett a Rotovill és partnerei között, ami hozzájárul a gyorsabb ügyintézéshez és a gördülékenyebb együttműködéshez.
Összességében a megoldás nemcsak modernizálta a vásárlási és szervizélményt, hanem erősítette a Rotovill piaci pozícióját és megalapozta hosszú távú üzleti növekedését.
Do you like
What you see?
AMI MÉG ÉRDEKELHET
Tracon Üzletkötői alkalmazás
Integrált Jogalkotási Rendszer
RailCargo MOKKA alkalmazás
MEKH portál
TRACKATEAM – Online sportmenedzsment szoftver
MVM OMNI